Det er tid til vores populære panelaftener, nu sammen med kærlighedsrelationer til typerne og denne gang med de fantastiske 8’ere. ❤ ❤
I vores nye panel-serie har vi både typer og deres kærligheds-relationer på scenen samtidig. Dette giver os et rum med ærlige og nærværende samtaler om, hvad man kommer ud for i relation til typen, som man er sammen med, og gode råd med hjem.
På vores panelaftener vil der være mulighed for, at du som deltager kan stille personlige spørgsmål, som kan hjælpe dig i den relation, du nu selv står i.
Vores charmerende og skarpe vært Patrick indleder med en kort introduktion til typen, så også nye kan være med.
Giv os en hurtig tilbagemelding, hvis du relaterer til enten at være dagens type eller til at være i nær relation til typen, så du kan være med til at hjælpe andre med deres relationer og sprede mere kærlighed i verden.
Vi glæder os til at ses med nye og gamle enneagram-entusiaster fra hele landet på Zoom ☀️
Torsdag den 13. april 2023 kl 20.00
✨ 0,- DKK for medlemmer
✨ 50,- DKK for ikke-medlemmer
– Indmeldelse på dagen tæller, og medlemskabet er tjent ind, efter kun 3 events.
Vi håber at se dig ☀️
❤