• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Spejlkabinettet d. 5. maj kl. 20.00

maj 5, 2022 @ 8:00 pm - 9:30 pm

Spejlkabinettet juni

Enneagramforeningen indbyder dig til Spejlkabinettet den 5. maj kl 20.00!
Her kan du spejle dig i din Enneagram-type, for sammen at kunne gå dybere ind i dig selv.
Om du er erfaren eller uerfaren i Enneagrammet er mindre væsentligt, da vi tror på, at det er værdifuldt at møde andre af samme type som dig selv, så du får flere nuancer på din egen måde at tænke, føle og være på. Du kommer med dine erfaringer i at leve dit liv, og kan derved være til stor hjælp for andre typefæller. Og du kan måske bedre tage imod gode råd, fordi dine typefæller forstår dig på en helt speciel måde!
Særligt spændende kan det være at opleve, hvordan instinkterne påvirker os i vores typer.

Rammen for en aften i Spejlkabinettet:
Du finder dit zoom link på IEA’s begivenhed på Facebook og logger ind senest kl 19.55, så vi er klar kl 20.
Vi indleder med en kort introduktion til aftenen. Vi bliver guidet i en fælles centrerings-øvelse til indre ro og fokus (3 minutter). Herefter går vi ud i vores type-rum med aftenens tema.
Er du i tvivl om din type, er der også plads til dig!
I hvert typerum samtaler vi i en time fra kl 20.15, og her vælger I selv, hvordan I vil styre aftenens emne og spørgsmål.
Afslutningsvis mødes typerne i plenum kl 21.15 til en kort reflektion.
Her er I velkomne til at dele hvad I har fået med fra aftenen; Hvad der fungerer, hvad der er svært og hvad vi har af ønsker til næste gang.
Vi runder denne del af aftenen af kl 21.30, og hvis du herefter vil blive hængende til en hyggesnak, er der også mulighed for det.
Du er som medlem velkommen til at invitere interesserede med gratis.
Vi håber, at du vil møde os i Spejlkabinettet med åben interesse og stor lyst til at dele!
Til gengæld forpligter vi os til fuld diskretion og fortrolighed.
Vi glæder os til at se dig, og håber du vil støtte op om dette nye initiativ fra din Enneagramforening!
På gensyn fra Frivilliggruppen bag Enneagramforeningen

Dato: