IEA Danmark

Udbydere i Enneagrammet

Enneagramforeningen IEA Danmark
samler private og professionelle

i et passioneret netværk omkring Enneagrammet

Her på siden finder du et udvalg af
udbydere indenfor Enneagrammet
Enneagramforeningen IEA Danmark nævner udbyderne
for at skabe kontakt mellem dem og dig, som ønsker at lære
om Enneagrammet, blive coachet af en Enneagram-coach,
få introduceret Enneagrammet på din arbejdsplads,
i dit foreningsliv m.m. Udbyderne på denne side er medlemmer
af Enneagramforeningen, og de er anført på listen ud fra deres eget ønske.
Udbyderne er uafhængige af Enneagramforeningen IEA Danmark, som fraskriver sig
ethvert ansvar for at have oplistet en udbyder,
som evt. måtte bryde de etiske regler og standarder for
IEA, International Enneagram Association.

Udbydere af

Enneagrammet

ENNEAGRAMSTEDET – fordi vi tager din personlige udvikling seriøst!

Akkrediteret: IEA Accreditation Training Program 2021, ‘Accredited School & Accredited Professional’ fra IEA Global

Evolving Enneagram offer an interspiritual approach to global transformation. We help you to develop a personalized infrastructure to cultivate a thriving life from the inside out. Emphasizing the importance of healing within a conscious, Enneagram-literate community, we offer a compassionate path without dogma that honors your uniqueness to help you – and our world – realize our shared wholeness, unity, and greatest potential.

Danmarks Enneagram Skole

Vores uddannelse er aktuel for dig, der ønsker dyb personlig udvikling samt at arbejde psykoterapeutisk med dig selv og andre.

Med enneagrammet som omdrejningspunkt integrerer vi Narrativ terapi, Gestalt terapi, Systemisk Terapi, NLP samt Integral Psykologi.

Som enneagram psykoterapeut vil du kunne mestre spirituelt essensarbejde. At vågne op til nysgerrigt at gå på opdagelse i andre mennesker og dine egne psykologiske processer, så du kan være i relation med nærvær og empati

Vi er en internationalt akkrediteret enneagramskole med internationalt akkrediterede undervisere og et psykoterapeutisk institut anerkendt af Dansk Psykoterapeutisk Forening og af NLP-foreningen i Danmark.

Du lærer at være med dine egne psykologiske processer, så du kan være i relation med nærvær og empati.

Du opnår et kvalificeret og eksamineret bevis for at kunne arbejde terapeutisk med mennesker i individuelle-, parmæssige-, familiemæssige-, teammæssige- og organisationsmæssige sammenhænge.

‘Accredited School & Accredited Professional’ fra IEA Global

Allerede medlem?
Bliv aktiv i Enneagramforeningen.
Vil du blive en del af 6 samarbejdsområder
og bidrage til en levende og bæredygtig forening!

1 Medlemsaktivitet & Events

2 Tovholdere for Ennea-groups

3 Redaktør til SOME & LinkedIn gruppe

4 Redaktør for artikler & blogposts

5 Redaktør for Enneagramleksikon

6 Redaktør på Enneagrammets historie

blog

Artikler fra Enneagramverdenen

Ingen resultater fundet

Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.

Hvem er

Enneagramforeningen.
Og hvad giver det dig at være medlem?

Enneagramforeningen IEA Danmark er det ikke-kommercielle forum for Enneagram-interesserede.

Vi er en del af IEA Global, the International Enneagram Assocation; et passioneret fællesskab af enneagramforeninger fra hele verden. Sammen støtter IEA op om interessen for og arbejdet med Enneagrammet på verdensplan.
IEA findes i 14 lande og 5 amerikanske stater: Argentina, Brasilien, Colorado, Columbia, Danmark, Finland, Frankrig, Georgia, Great Lakes, Greater Washington DC, Holland, Kina, Korea, Minnesota, Norge, Portugal, Spanien, Sverige, Ægypten.

Vores lokale tilhørsforhold med IEA Global medfører en række etiske retningslinjer og ansvar, og giver vores medlemmer en række internationale fordele:

• Artikler offentliggjort i The Enneagram Journal IEA NinePoints online magasin
• Lydoptagelser fra tidligere IEA globale konferencer
• Rabat til IEAs globale og regionale konferencer, træninger og begivenheder
• 10% rabat på en Zoom-konto til konferenceopkald og virtuelle møder
•  Promover din Enneagram-relaterede virksomhed