Foreningens

Ekstraordinær generalforsamling juni 2020, IEA DK

Generalforsamling i marts 2020 IEA DK

Vedtægter 2020

ENNEAGRAMSTEDET - fordi vi tager din personlige udvikling seriøst!

Akkrediteret: ‘Accredited School,  Accredited Professional’ fra IEA Global

Evolving Enneagram offer an interspiritual approach to global transformation. We help you to develop a personalized infrastructure to cultivate a thriving life from the inside out. Emphasizing the importance of healing within a conscious, Enneagram-literate community, we offer a compassionate path without dogma that honors your uniqueness to help you - and our world - realize our shared wholeness, unity, and greatest potential.

Allerede medlem?
Bliv aktiv i Enneagramforeningen.
Vil du blive en del af 6 samarbejdsområder
og bidrage til en levende og bæredygtig forening!

1 Medlemsaktivitet & Events

2 Tovholdere for Ennea-groups